هستي جانهستي جان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

ماه ني ني

دوراني كه چه زود گذشت..............

1392/11/9 11:23
نویسنده : مامان هستی
645 بازدید
اشتراک گذاری

هستي جونم گل من داشتم فايل ها رو ميگشتم كه چشمم به اين عكسهاي ناز و با نمكت افتاد هم كلي خنديدم هم دلم گرفت كه چه زود ميگذره و شما گل من تند تند رشد ميكني و بزرگتر ميشي و برا من اين افتخاره كه دختري دارم كه روز به روز و ساعت به ساعت حتي دقيقه به دقيقه شاهد بزرگ شدنش هستمخيلي دوست دارم عزيزكم تمام دنياي من..........فرشته

  

اخ كه عاشق اين عكستم انگار سربازي چه با ژست واستادي عششششششششششششششششقققققققممم

ميميرررررررررررررررررررررررم براتتتتتت جوووووووووووون ممممممممممن واييييييييييييييي

 

اينجاداري كيك مياري خودت داري نيورده شمع هارو فوت ميكنيهوراقهقهه

 

 

 

اينجا تازه ياد گرفته بودي با هندزفري اهنگ گوش ميكردي تا ميذاشتيم به گوشت اروم اروم چرت ميزدي قربونت برم من الهههههههههييييي

 

 

ووووووووووووااااااااااااييييييييييييي خدايا اين عكسات خيلي بانمك هستن دارم غش ميكنم واست قربووووووووونت برم

 

 

 

 

 

 

  

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه ني ني می باشد