هستي جانهستي جان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ماه ني ني

هستي و كامپيوتر

1392/2/24 11:34
نویسنده : مامان هستی
634 بازدید
اشتراک گذاری

تازگيا ياد گرفتي با كامپيوتر بازي كني و cd هاي آموزشي كه واست ميخريم خودت قشنگ باز ميكني نگاه ميكني خيييييليييييي دوووووووست دارمممممممممممممممممم

 با اینکه بزرگ شدی ولی باز ازین کارت دست نکشیدی هرچقدربا لیوان بخوری ولی ازین کارت دست ورنمیداری ما هم تسلیم شما شدیم و من بجای تو خجالت میکشمنیشخندخجالت

 با یه ژستی داری کار میکنی نگوقهقهه واست سی دی جایزه میخریم بخاطر اینکه خیلی دختر خوبی هستیب و علاقه هم داری دوست داری همیشه چیزای تازه ای یاد بگیری گل مامان

قلب بخورمت جیگر من ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مرجان مامان آران
25 اردیبهشت 92 18:15
عزيز دلممممممممم افرين كه بلدي با كامپيوتر كار كني خوشگلمممم
مامان سويل و اراز
27 اردیبهشت 92 0:42
خدا، آن حس زیبایی است که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ می دزدد سکوتت را یکی همچون نسیم دشت می گوید : «کنارت هستم ای تنها!!!»
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 اردیبهشت 92 16:51
دقتتو عشق است هستی ِ مامان ...
حامی
6 خرداد 92 14:22
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...
مامان آنیل
12 خرداد 92 19:09
عزیزم ماشالا به تو که از الان از کامپیوتر سر در میاری خاله. آفرین به تو
نیر
13 خرداد 92 0:53
عزیزم چقدر شما دوست داشتنی هستی خدا حفظت کنه نماز خوندنتم عالیهههههههه
مهسا مامان آیهان
18 خرداد 92 12:53
خالللللللللللللللههههههههههه جووووووووووونننننننننننن عکس جدید خوشششششششششششگگگگگگگگگگگللللللللللللمممممممممممم ککککککککککووووووووووووووووو ؟
مامان سويل و اراز
6 تیر 92 14:57
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
علی خوشتیپ
10 تیر 92 20:01
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مرجان مامان اران
17 تیر 92 3:30
کجایی خانومممممممممم
مامان سويل و اراز
14 مرداد 92 2:47
اماني كجايي نگرانتم
مهسا مامان آیهان
17 مرداد 92 23:27
عید فطر بر شما وخانواده محترم مبارررررررررررررکککککککککککک
حامی
12 شهریور 92 0:17
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا… خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد … همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست … روزهایتان پر از امید و شادی
نازی
23 شهریور 92 12:29
بیا اینجا به دردت میخوره

تو گوگل بزن "کپی پیست کن"

بعد بیا کپی پیست کن






niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه ني ني می باشد